Palun selgita täpsemalt: lihtsate sõnadega

Kui ostate internetis uue toote või teenuse ja teil on selle kohta küsimusi, on sageli vaja saada täpsemalt teavet. Millised tooted on kättesaadavad? Kui palju toodet maksab? Kuidas kasutada seda toodet? Kõik need küsimused on olulised ja kui nad ei ole piisavalt selged, võivad kliendid hakata muretsema, et ei osta õiget toodet või teenust.

Selgitage oma tooted ja teenused lihtsate sõnadega, et kliendid saaksid selle lihtsamini lahti mõtestada. Rääkige neile, mis selle toote eeliseks on, miks seda toodet või teenust valida peaks ja mida sellega teha saab. Püüdke olla selge ja esitage oma kirjelduses alati fakte. Kaaluge erinevate seletuste kasutamist, et klientide teave oleks selge ja arusaadav.

Kui sa selgitad oma tooteid ja teenuseid lihtsate sõnadega, ei saa kliendid valesti arvata. Neil on selge arusaam, mida nende eest makstakse ja mida nad saavad vastutasuks. See suurendab usaldust, et teenus või toode on hea ja vastab nende ootustele. Samuti suurendab see kliendi toetust, kuna ta saab kiiresti piisavalt teavet, et otsustada, kas see on nende jaoks õige ost. Seega peab kliendi toetuse säilitamisel oma toote selgitamise tähtsus olema prioriteediks.

Lühidalt öeldes, järgige lihtsaid nippe, et selgitada oma tooteid ja teenuseid lihtsate sõnadega. See annab selge ülevaate, mis on ostuks mõeldud, ja aitab klientidel otsustada, mis toode neile sobib. Samuti annab see kliendile tunnet, et see on õige otsus ja et ta kasutab korrektselt teenust või toodet.